یکی از بزرگ ترین دغدغه های مصرف کنندگان انتخاب تولید کننده برج خنک کننده کار مناسب با هزینه ی قابل قبول است.

انواع برندهای برج خنک کننده در ایران کدامند؟ | راهنمای انتخاب کولینگ تاور مناسب

در این مقاله به پر طرفدار ترین برج خنک کننده یعنی کولینگ تاور مخروطی و تولید کنندگان برتر آن در ایران پرداخته ایم.

انواع برندهای برج خنک کننده در ایران کدامند؟ | راهنمای انتخاب کولینگ تاور مناسب

برج خنک کننده مخروطی یکی از پراستفاده‌ترین انواع برج‌های خنک کننده است که هندسه‌ای مخروطی و یا مدور و گرد دارد. ظاهر این محصول به استوانه کونیک شکل شباهت داشته و می‌توان آن را در گروه برج‌های خنک کننده مدار باز و یا مرطوب جای داد. این محصول در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ کاربرد دارد. پس باید از بهترین برندهای موجود در بازار انتخاب و خریداری شود تا پاسخگوی مناسبی برای مصارف شما باشد.

در این مقاله بهترین برندهای تولید کننده برج خنک کننده مخروطی در بازار را معرفی و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

برج خنک کننده مخروطی چیست؟

برج خنک کننده مخروطی عنوان یک دستگاه است که می‌تواند حرارت آب گرم را به هوای محیط انتقال داده و دمای آب را کاهش دهد. در واقع این سیستم عملکردی مشابه با رادیاتور در یک خودرو دارد.

با این تفاوت که موتور را خنک نکرده و تنها دمای آب مورد استفاده برای صنایع را کاهش می‌دهد و در مصارف و صنایع مختلف مانند نیروگاه‌ها، کارخانه‌ها، ساختمان‌های تجاری و مسکونی و... کاربرد دارد.

برج خنک کننده مخروطی دارای اجزایی از قبیل پنل و یا دیواره منحنی، تشک یا بیس ین، لوور، پایه لوور دو طرفه، موتور یا دینام، فن محوری، توری محافظ فن گارد و..... است. این محصولات از راندمان خنک کنندگی بالایی برخوردار شده‌اند و به صرفه‌جویی در مصرف آب هم کمک می‌کنند.

داشتن قیمت مناسب، دوام و مقاومت بالا، طراحی خاص بر اساس شرایط اقلیمی، تولید آلودگی بسیار کم، فرایند نصب آسان و... از مهمترین مزایای این تجهیزات است.

معیارهای انتخاب برند برج خنک کننده مخروطی

انواع برندهای برج خنک کننده در ایران کدامند؟ | راهنمای انتخاب کولینگ تاور مناسب

پیش از انتخاب بهترین برندهای برج خنک کننده مخروطی باید به چند ویژگی توجه داشته و نکاتی را در نظر بگیرید تا پس از خرید با اشکالی روبرو نشوید. یکی از مهمترین نکات در چنین شرایطی توجه به کیفیت ساخت محصول و مواد اولیه به کار رفته در ساختار آن است.

همچنین باید بدانید که دستگاه مورد نظر از چه میزان کارایی برخوردار است. در هنگام مقایسه برندهای برج خنک کننده و انتخاب بهترین شرکت باید به قیمت تجهیزات هر مجموعه نیز توجه داشته و محصولی را برای خرید در نظر بگیرید که قیمت آن با کیفیتش تناسب دارد.

یکی دیگر از مهمترین معیارهای انتخاب برند برج خنک کننده مخروطی، خدمات پس از فروش مناسب و معتبر است که به خریداران این اطمینان را می‌دهد که محصولی با کیفیت را برای خرید انتخاب کرده‌اند. و در صورت بروز اشکال می‌توانند به شرکت سازنده مراجعه کرده و مشکل را برطرف سازند.

معرفی بهترین برندهای برج خنک کننده مخروطی

Title: بهترین برند برج خنک کننده مخروطی در ایران

گروه صنعتی و بازرگانی دموکریس

یکی از بهترین برندهای برج خنک کننده مخروطی گروه صنعتی و بازرگانی دموکریس است که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات صنعتی سابقه بیش از دو دهه دارد.

این مجموعه از نخبگان برتر علمی کشور استفاده کرده و محصولات خود را علاوه بر کشور ایران در کشورهای همسایه مانند عراق، عمان، ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان و.... نیز به فروش می‌رساند.

گروه صنعتی دموکریس سعی خود را به کار گرفته تا محصولات خود را با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید نماید.

بادران تهویه صنعت

بادران تهویه صنعت یکی دیگر از بهترین برندهای برج خنک کننده مخروطی در کشور ایران است که محصولات با کیفیتی را طراحی و تولید کرده و در فرایند ساخت تجهیزات صنعتی خود از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می‌کند تا محصول نهایی به دست آمده پاسخگوی مناسبی برای مصارف و نیازهای صنایع و مصارف گوناگون باشد.

این مجموعه سعی خود را به کار گرفته تا کیفیت تک تک قطعات مناسب باشد و از سوی دیگر با قیمت مقرون به صرفه‌ای هم در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

شرکت تهویه آبسازه

شرکت تهویه آبسازه در حوزه طراحی و ساخت برج خنک کننده سابقه ۱۰ ساله دارد و به دلیل تولید محصولات با کیفیت توانسته خود را به یک شرکت سازنده قابل اعتماد از نگاه مشتریان تبدیل کند.

انواع برج خنک کننده مخروطی این مجموعه به طور کامل با استانداردهای کیفی و بین المللی مطابقت دارند و می‌توانند نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند.

این سیستم‌ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شده‌اند و قیمت‌شان نیز با ویژگی‌های کیفی و مزایای آن‌ها همسویی و تطابق دارد. از برج‌های خنک کننده مخروطی تهویه آب سازه می‌توانید در صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی و معدنی، صنایع تولید برق و تولید غذا، ساختمان‌های تجاری و مسکونی و.... استفاده کنید.

آذین تهویه

شرکت فنی و مهندسی آذین تهویه در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و حوزه فعالیت خود را تولید و تامین سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های حرارتی و برودتی، آبرسانی، استخر و سونا، سیستم‌های کنترلی و گرمایش مرکزی، عایق‌های حرارتی و صوتی و.... قرار داد.

این مجموعه در حال حاضر در داخل کشور و خارج از آن به ارائه خدمات و عرضه محصولات مشغول بوده و مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت را برای تجهیزات خود در نظر گرفته است تا رضایت خاطر مشتریان و مصرف کنندگان را جلب سازد.

مزایا و معایب هر برند

با مقایسه برندهای برج خنک کننده مخروطی به این نکته پی می‌برید که تمامی شرکت‌ها سعی دارند محصولاتی با کیفیت و قابل اعتماد تولید نمایند. این مراکز به بررسی دقیق و کنترل کیفیت مواد اولیه اقدام کرده و فرایند تولید را ارزیابی می‌نمایند تا محصولاتی با استانداردهای بالا روانه بازار مصرف شوند.

همچنین تکنولوژی‌های پیشرفته را به کار می‌گیرند تا محصولات خود را با طراحی بهینه، کارایی و راندمان بالا در خنک‌ سازی سیالات در اختیار مشتریان قرار ‌دهند.

بعضی از این مجموعه‌ها مانند شرکت تهویه آبسازه بر اساس نوع نیازها و مصارف مشتریان در صنایع گوناگون این برج‌ها را در ابعاد و اندازه‌ها، گنجایش‌ها و ظرفیت‌های مختلف با قطرهای گوناگون تولید می‌کند و این عامل را می‌توان یکی از برجسته‌ترین مزایای این شرکت به شمار آورد.

از سوی دیگر ممکن است تمامی این شرکت‌ها کلیه سرویس‌ها و خدمات مربوط به نصب و راه‌اندازی، خدمات پس از فروش مناسب و.... را به اندازه یکسان در اختیار مشتریان قرار ندهند. خدماتی که می‌توانید آن‌ها را از کارشناسان و تیم مجرب شرکت تهویه آبسازه درخواست کنید.

این مجموعه خدمات مشاوره پیش از خرید، آموزش و خدمات پس از فروش معتبری را برای مشتریان در نظر گرفته تا خریداران انتخاب مناسب‌تری داشته باشند.

نتیجه‌گیری

بهترین برندهای برج خنک کننده در کشور مجموعه‌هایی هستند که بهترین و با کیفیت‌ترین این محصولات را طراحی و تولید کرده و با ویژگی‌های متمایز و برجسته‌ای در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند تا قابل استفاده در صنایع و مصارف گوناگون بوده و نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند.

پیش از انتخاب بهترین برندهای برج خنک کننده مخروطی باید به چند نکته توجه داشته باشید تا مناسب‌ترین محصول را برای خرید انتخاب کنید. از مهمترین این نکات می‌توان به کیفیت ساخت و مواد اولیه، کارایی و راندمان برج در خنک سازی سیالات، قیمت، خدمات پس از فروش مناسب و.... اشاره کرد.

در واقع بهترین برندهای برج خنک کننده مخروطی، مانند شرکت تهویه آبسازه، تنها به فرایند تولید توجه نداشته و این محصولات را با قیمت‌های مناسب به همراه خدمات نصب و راه‌اندازی، آموزش، مشاوره پیش از خرید و.... در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

برای مشاهده محصولات این شرکت و خرید به آدرس اینترنتی شرکت تهویه آبسازه مراجعه کنید و یا با شماره های 09120623024 - 09105700061 تماس بگیرید.

قابل توجه شما عزیزان برای پیدا کردن وبسایت شرکت کافیست کلمه ی شرکت تهویه آبسازه را در گوگل سرچ کنید.

برچسب ها : برج خنک کننده,کولینگ تاور,برج خنک کننده مخروطی,تهویه آبسازه,انواع برج خنک کننده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.